CTR 750 GX MOBIL

4140 x 34-35 x 0,9-1,0 mm

Posuv do rezu a späť – ručné
Výškové nastavovanie ramena – ručné
Ovládací panel – na pojazdnom mosta
Manipulácia s kmeňom – ​​ručné
Celková rezná dĺžka: 4,2 m

Zväčšená a zosilnená verzia populárneho modelu CTR 550 umožňuje spracovanie kmeňov až do priemeru 75 cm.

Na rozdiel od štandardnej verzie s elektrickým motorom je verzia GX osadená profesionálnym benzínovým motorom Honda s výkonom 8,7 kW (11 HP). Dostatočný výkon motora umožňuje bezproblémové spracovanie aj veľkých priemerov kmeňov všade tam, kde nie je možné použiť elektromotor. Z dôvodu vyššej váhy a vibráciám benzínového motora je celkovo zosilnená konštrukcia pojazdového mosta a ramena pílového pásu.

Stroj je osadený na stabilnom prepravnom vozíku, umožňujúcim jednoduchú prepravu stroja na miesto rezanie.

Celková váha modelu CTR 750 GX mobil s prívesným vozíkom je 661 kg.

Skontrolujte si v technickom preukaze Vášho vozidla, akú maximálnu váhu môže mať prívesný vozík!

Na prepravnom vozíku sú namontované pojazdové sekcie rovnakej konštrukcie, ako u stacionárnych verzií, vrátane upínačov materiálu a výklopných uholníkov. Prepravný vozík je vybavený šiestimi robustnými, plynule nastaviteľnými podpernými nohami. To zaručuje stabilitu ako pri nakladaní kmeňa a manipuláciu s kmeňom, tak aj pri samotnom rezaní. Prepravný vozík je jednonápravový a nebrzdený. Maximálna povolená rýchlosť je 130 km / hod.

Celková dĺžka prívesného vozíka je 6,47 m, rezná dĺžka 4,2 m.

Jednoduché nakladanie kmeňa na ložnú plochu stroja pomocou manuálneho navijaku a dráhy pre navalení kmeňa. (Príslušenstvo)

Veľmi jednoduchý manuálny posuv do rezu a späť a aj celková obsluha stroja.

Ovládací panel je umiestnený na pojazdnom mosta ramena pílového pásu. To umožňuje počas rezu bližší kontakt obsluhy s rezaným materiálom. Výškové nastavenie sa vykonáva ručnou kľukou s nastaviteľnou stupnicou.

Základná reznú dĺžku je možné predĺžiť pomocou Predlžovacia sekcie mobil, viď. príslušenstvo.

Oproti štandardnému prevedeniu sa mobilná verzia pásových píl líši len geometriou ovládacích prvkov, prispôsobených ergonomicky výške prepravného vozíka.

Prepravný vozík je homologovaný vrátane pojazdových sekcií, upínačov materiálu a výklopných uholníkov.

Pri vybavení nového osvedčenia na STK je nutné z vozíka odstrániť pojazdový most s ramenom pílového pásu. Jednoduchá demontáž a spätná montáž.

Súčasťou dodávky je aj nepremokavá plachta, chrániaci most s ramenom pílového pásu pred dažďom pri transporte alebo parkovanie.

Masívne uložené hnacie koleso je cez klinový remeň poháňané profesionálnym benzínovým motorom Honda. Medzi motorom a hnacím okolo je umiestnená profesionálny odstredivá spojka zaručujúce plynulý rozbeh a zastavenie pílového pásu.

Systém napínacej kola sa pohybuje v masívnom liatinovom vedenia, čo zaručuje dlhú životnosť a presnosť nastavenie i pri dlhodobom užívaní stroja.

Rameno je osadené hliníkovými obežnými kolesami s presným vyvážením proti vibráciám. V obvode kolesa je vysoustružená drážka, v ktorej je nasadený výmenný klinový remeň z gumotextilu, ktorý tvorí optimálny styčnú plochu medzi kolesom a pílovým pásom.

Vysokú presnosť rezu a životnosť pílového pásu zaručuje profesionálne trojstranné tvrdokovové vedenie pílového pásu vo vodiacich kockách a robustné uloženie všetkých rotačných častí. To všetko vedie dosiahnutie maximálnej presnosti rezu ako u profesionálnych strojov.

Základom stability stroje sú masívne oceľové pojazdové sekcie, zaisťujúce optimálne vedenie mosta ramena pílového pásu. Sú dostatočne dimenzované aj pre udávané maximálne priemery spracovávanej guľatiny a z praxe počítajú aj s veľmi tvrdými prevádzkovými podmienkami. Pojazdové sekcie sú osadené robustnými, výškovo nastaviteľnými uholníky a upínačmi kmeňa.

CTR 750 používa štandardné pílové pásy na drevo (35 x 0,9 mm), rovnaké ako u vyšších, plne profesionálnych modelov CTR 710, 800, 800 H a 1000 H / 40.

Výhodou stroja je, vzhľadom k nižšej obvodovej rýchlosti pílového pásu, aj možnosť použitia bimetalových pílových pásov 34 x 1,1 mm, štandardne používaných u pásových píl na kov. Hlavnou prednosťou je, že odpadá brúsenie a rozvádzanie zubov a nie je nutné k stroju zhotovovať brúsku pílových pásov a zariadenia pre rozvod zubov.

Nasadenie týchto pásov má svoje výhody pri malokapacitním, nárazovom používanie stroja, alebo pri delení špecifických materiálov, najmä vzácnych a exotických drevín. Bimetalový pílový pás na kov má mimoriadnu odolnosť, húževnatosť a tvrdosť zuba, ktorá prereže aj kovové materiály v kmeni ako klince, črepiny, guľky …

Okrem bimetalového pásu na kov rozmeru 34 x 1,1 mm je možné použiť aj špeciálne bimetalový pás na drevo s rozmerom 34 x 0,9 mm, kde väčšia rozteč zubov umožňuje produktívne rezanie aj u veľkých priemerov kmeňov bežného európskeho dreva.

Modelový rad CTR predstavuje najmodernejšie trendy v konštrukcii kmeňových pásových píl s osobitným dôrazom na maximálnu presnosť a dlhodobú životnosť stroja pri minimálnych nákladoch.

Stroje sú koncipované originálnym stavebnicovým spôsobom, ktorý umožňuje ľahkú výmenu alebo nastavenie všetkých hlavných technologických

Max. priemer kmene 750 mm
Max. šírka trámu (dosky) 620 mm
Max. zdvih pilového pásu 660 mm
Min. výška rezu   25 mm
Max. priechod ramenom 255 mm
Rezná dĺžka základnej sekcie 4,2 m
Min. dĺžka rezu 0,75 m
Dĺžka predĺžovacej sekcie 2,25 m
Celková dĺžka stroja vrátane vozíka 6.489 mm
Motor pilového pásu 8,7 kW
Rozmery pilového pásu 4140 x 34 x 0,9 (1,1) mm
Váha vozíku 396 kg
Váha stroja – celková váha stroje vrátane vozíka váha stroja 740 kg 661 kg
Váha predĺžovacej sekcie 106 kg

Predlžovací sekcie mobil 2,25 m

Rezná dĺžka jednej sekcie je 2,25 metra a je možné tieto sekcie vzájomne napájať. Umožňuje predĺženie celkovej rezné dĺžky u mobilných kmeňových pásových píl. Predlžovací sekcia je tvorená veľmi stabilný nosnou konštrukciou, na ktoré sú namontované pojazdové sekcie rovnakého prevedenia, aké sa nachádza na prepravnom vozíku. Predlžovací sekcia mobil je osadená štyrmi robustnými, plynule nastaviteľnými podpernými nohami. To zaručuje stabilitu ako pri nakladaní kmeňa a manipuláciu s kmeňom, tak pri samotnom rezaní. Predlžovací sekcie mobil tvorí samostatný celok. Z dôvodu hmotnosti nesmie byť prepravovaná na prepravnom vozíku. Musí byť prepravované samostatne, buď ako celok, alebo v demontovanom stave.

nakladacia rampa

Umožňuje naloženie kmeňa na vozík.

Mobilní držák navijáku

Prídavný držiak navijaku šetrí Váš čas, ak často meníte dĺžku alebo kužeľovitosť rezaného kmeňa. Odpadá tým premiestňovanie základného držiaka navijaka.

navijak

Umožňuje naloženie kmeňa na vozík.

obracač kmeňa

Pripojí sa na lanový navijak a slúži na uľahčenie otáčania kmeňa.

Páka k navalení kmeňa

Slúži ako pomôcka pre manipuláciu s kmeňmi a otáčania kmeňa na ráme stroja.

Upínač materiálu s výklopným uholníkom

Prídavné rameno upínače

excentrický upínač

Pre ľahké a rýchle upínanie ohraneného reziva.

Ručný pákový mazací lis

Slúži na pravidelnej údržbe stroja podľa mazacieho plánu. Mazací lis v kovovom prevedení pre kartuše 400 g. Vybavený ohybnú tlakovou hadičkou.

Plastické mazivo LV 2-3

400 g kartušová náplň pre mazací lis.

Doska tvrdokovu 2 x 25 x 0,9 mm

Guľatý tvrdokov 12 x 4 mm

Klinový remeň hnacieho kolesa SPB 1850 Klinový remeň napínacej kola B 17×1560 Lw

Posuv do rezu a späť – ručné
Výškové nastavovanie ramena – ručné
Ovládací panel – na pojazdnom mosta
Manipulácia s kmeňom – ​​ručné
Celková rezná dĺžka: 4,2 m

Zväčšená a zosilnená verzia populárneho modelu CTR 550 umožňuje spracovanie kmeňov až do priemeru 75 cm.

Na rozdiel od štandardnej verzie s elektrickým motorom je verzia GX osadená profesionálnym benzínovým motorom Honda s výkonom 8,7 kW (11 HP). Dostatočný výkon motora umožňuje bezproblémové spracovanie aj veľkých priemerov kmeňov všade tam, kde nie je možné použiť elektromotor. Z dôvodu vyššej váhy a vibráciám benzínového motora je celkovo zosilnená konštrukcia pojazdového mosta a ramena pílového pásu.

Stroj je osadený na stabilnom prepravnom vozíku, umožňujúcim jednoduchú prepravu stroja na miesto rezanie.

Celková váha modelu CTR 750 GX mobil s prívesným vozíkom je 661 kg.

Skontrolujte si v technickom preukaze Vášho vozidla, akú maximálnu váhu môže mať prívesný vozík!

Na prepravnom vozíku sú namontované pojazdové sekcie rovnakej konštrukcie, ako u stacionárnych verzií, vrátane upínačov materiálu a výklopných uholníkov. Prepravný vozík je vybavený šiestimi robustnými, plynule nastaviteľnými podpernými nohami. To zaručuje stabilitu ako pri nakladaní kmeňa a manipuláciu s kmeňom, tak aj pri samotnom rezaní. Prepravný vozík je jednonápravový a nebrzdený. Maximálna povolená rýchlosť je 130 km / hod.

Celková dĺžka prívesného vozíka je 6,47 m, rezná dĺžka 4,2 m.

Jednoduché nakladanie kmeňa na ložnú plochu stroja pomocou manuálneho navijaku a dráhy pre navalení kmeňa. (Príslušenstvo)

Veľmi jednoduchý manuálny posuv do rezu a späť a aj celková obsluha stroja.

Ovládací panel je umiestnený na pojazdnom mosta ramena pílového pásu. To umožňuje počas rezu bližší kontakt obsluhy s rezaným materiálom. Výškové nastavenie sa vykonáva ručnou kľukou s nastaviteľnou stupnicou.

Základná reznú dĺžku je možné predĺžiť pomocou Predlžovacia sekcie mobil, viď. príslušenstvo.

Oproti štandardnému prevedeniu sa mobilná verzia pásových píl líši len geometriou ovládacích prvkov, prispôsobených ergonomicky výške prepravného vozíka.

Prepravný vozík je homologovaný vrátane pojazdových sekcií, upínačov materiálu a výklopných uholníkov.

Pri vybavení nového osvedčenia na STK je nutné z vozíka odstrániť pojazdový most s ramenom pílového pásu. Jednoduchá demontáž a spätná montáž.

Súčasťou dodávky je aj nepremokavá plachta, chrániaci most s ramenom pílového pásu pred dažďom pri transporte alebo parkovanie.

Masívne uložené hnacie koleso je cez klinový remeň poháňané profesionálnym benzínovým motorom Honda. Medzi motorom a hnacím okolo je umiestnená profesionálny odstredivá spojka zaručujúce plynulý rozbeh a zastavenie pílového pásu.

Systém napínacej kola sa pohybuje v masívnom liatinovom vedenia, čo zaručuje dlhú životnosť a presnosť nastavenie i pri dlhodobom užívaní stroja.

Rameno je osadené hliníkovými obežnými kolesami s presným vyvážením proti vibráciám. V obvode kolesa je vysoustružená drážka, v ktorej je nasadený výmenný klinový remeň z gumotextilu, ktorý tvorí optimálny styčnú plochu medzi kolesom a pílovým pásom.

Vysokú presnosť rezu a životnosť pílového pásu zaručuje profesionálne trojstranné tvrdokovové vedenie pílového pásu vo vodiacich kockách a robustné uloženie všetkých rotačných častí. To všetko vedie dosiahnutie maximálnej presnosti rezu ako u profesionálnych strojov.

Základom stability stroje sú masívne oceľové pojazdové sekcie, zaisťujúce optimálne vedenie mosta ramena pílového pásu. Sú dostatočne dimenzované aj pre udávané maximálne priemery spracovávanej guľatiny a z praxe počítajú aj s veľmi tvrdými prevádzkovými podmienkami. Pojazdové sekcie sú osadené robustnými, výškovo nastaviteľnými uholníky a upínačmi kmeňa.

CTR 750 používa štandardné pílové pásy na drevo (35 x 0,9 mm), rovnaké ako u vyšších, plne profesionálnych modelov CTR 710, 800, 800 H a 1000 H / 40.

Výhodou stroja je, vzhľadom k nižšej obvodovej rýchlosti pílového pásu, aj možnosť použitia bimetalových pílových pásov 34 x 1,1 mm, štandardne používaných u pásových píl na kov. Hlavnou prednosťou je, že odpadá brúsenie a rozvádzanie zubov a nie je nutné k stroju zhotovovať brúsku pílových pásov a zariadenia pre rozvod zubov.

Nasadenie týchto pásov má svoje výhody pri malokapacitním, nárazovom používanie stroja, alebo pri delení špecifických materiálov, najmä vzácnych a exotických drevín. Bimetalový pílový pás na kov má mimoriadnu odolnosť, húževnatosť a tvrdosť zuba, ktorá prereže aj kovové materiály v kmeni ako klince, črepiny, guľky …

Okrem bimetalového pásu na kov rozmeru 34 x 1,1 mm je možné použiť aj špeciálne bimetalový pás na drevo s rozmerom 34 x 0,9 mm, kde väčšia rozteč zubov umožňuje produktívne rezanie aj u veľkých priemerov kmeňov bežného európskeho dreva.

Modelový rad CTR predstavuje najmodernejšie trendy v konštrukcii kmeňových pásových píl s osobitným dôrazom na maximálnu presnosť a dlhodobú životnosť stroja pri minimálnych nákladoch.

Stroje sú koncipované originálnym stavebnicovým spôsobom, ktorý umožňuje ľahkú výmenu alebo nastavenie všetkých hlavných technologických

Max. priemer kmene 750 mm
Max. šírka trámu (dosky) 620 mm
Max. zdvih pilového pásu 660 mm
Min. výška rezu   25 mm
Max. priechod ramenom 255 mm
Rezná dĺžka základnej sekcie 4,2 m
Min. dĺžka rezu 0,75 m
Dĺžka predĺžovacej sekcie 2,25 m
Celková dĺžka stroja vrátane vozíka 6.489 mm
Motor pilového pásu 8,7 kW
Rozmery pilového pásu 4140 x 34 x 0,9 (1,1) mm
Váha vozíku 396 kg
Váha stroja – celková váha stroje vrátane vozíka váha stroja 740 kg 661 kg
Váha predĺžovacej sekcie 106 kg

Predlžovací sekcie mobil 2,25 m

Rezná dĺžka jednej sekcie je 2,25 metra a je možné tieto sekcie vzájomne napájať. Umožňuje predĺženie celkovej rezné dĺžky u mobilných kmeňových pásových píl. Predlžovací sekcia je tvorená veľmi stabilný nosnou konštrukciou, na ktoré sú namontované pojazdové sekcie rovnakého prevedenia, aké sa nachádza na prepravnom vozíku. Predlžovací sekcia mobil je osadená štyrmi robustnými, plynule nastaviteľnými podpernými nohami. To zaručuje stabilitu ako pri nakladaní kmeňa a manipuláciu s kmeňom, tak pri samotnom rezaní. Predlžovací sekcie mobil tvorí samostatný celok. Z dôvodu hmotnosti nesmie byť prepravovaná na prepravnom vozíku. Musí byť prepravované samostatne, buď ako celok, alebo v demontovanom stave.

nakladacia rampa

Umožňuje naloženie kmeňa na vozík.

Mobilní držák navijáku

Prídavný držiak navijaku šetrí Váš čas, ak často meníte dĺžku alebo kužeľovitosť rezaného kmeňa. Odpadá tým premiestňovanie základného držiaka navijaka.

navijak

Umožňuje naloženie kmeňa na vozík.

obracač kmeňa

Pripojí sa na lanový navijak a slúži na uľahčenie otáčania kmeňa.

Páka k navalení kmeňa

Slúži ako pomôcka pre manipuláciu s kmeňmi a otáčania kmeňa na ráme stroja.

Upínač materiálu s výklopným uholníkom

Prídavné rameno upínače

excentrický upínač

Pre ľahké a rýchle upínanie ohraneného reziva.

Ručný pákový mazací lis

Slúži na pravidelnej údržbe stroja podľa mazacieho plánu. Mazací lis v kovovom prevedení pre kartuše 400 g. Vybavený ohybnú tlakovou hadičkou.

Plastické mazivo LV 2-3

400 g kartušová náplň pre mazací lis.

Doska tvrdokovu 2 x 25 x 0,9 mm

Guľatý tvrdokov 12 x 4 mm

Klinový remeň hnacieho kolesa SPB 1850 Klinový remeň napínacej kola B 17×1560 Lw

Žiadosť o cenovú ponuku

Táto stránka používa cookies. Prehliadaním tejto stránky akceptujete ich použitie